Web adaptech.cz používá cookies. Tuto funkcionalitu používá k základnímu fungování, sběru statistických informací (např. návštěvnost) a zároveň ke zjednodušení při práci se sociálními sítěmi. Nastavení ukládání cookies můžete kdykoliv změnit zde |
Platí pro produkty: Kapsys SmartVision I
Datum vydání: 19. 05. 2017
Telefon SmartVision I má tři paměti:
Pro optimální práci je třeba telefon nastavit následujícím způsobem:
Bohužel i když toto v telefonu nastavíte a aplikace by se tak měly ukládat do paměti telefonu, systém Android často ukládá data do vnitřní paměti. Proto se vám může stát, že při pokusu o instalaci nové aplikace z obchodu Play nebo při aktualizaci telefon zahlásí „Nedostatek paměti v zařízení“.
Naštěstí existuje způsob, jak téměř vše do paměti telefonu přesunout, a to následujícím postupem:
Jakmile je jednou aplikace přesunuta, budou se i její aktualizace instalovat do paměti telefonu a vy tak nebudete přicházet o místo v nevelké vnitřní paměti. Nepřesune se sice celá aplikace, ale její velká část ano. Kupříkladu u aplikace Skype dojde k poklesu využitého místa ve vnitřní paměti z 90 MB na cca 9 MB.
Tímto způsobem získáte v telefonu SmartVision opět dostatek místa na instalaci nových aplikací.