V dnešní recenzi se budeme věnovat nedávno představenému telefonu Kapsys MiniVision2.…
Web adaptech.cz používá cookies. Tuto funkcionalitu používá k základnímu fungování, sběru statistických informací (např. návštěvnost) a zároveň ke zjednodušení při práci se sociálními sítěmi. Nastavení ukládání cookies můžete kdykoliv změnit zde |
V dnešní recenzi se budeme věnovat nedávno představenému telefonu Kapsys MiniVision2.…
Tato verze byla vydána dne 26. 1. 2021. Nevidomí a slabozrací uživatelé SuperNovy si s upgradem na verzi…
Společnost Adaptech s potěšením oznamuje, že na trh přichází nová generace telefonu Kapsys MiniVision…
13. 10. 2017 | Petr Řehák
V posledních týdnech se uživatelé mohou setkávat s problémy nedostatku místa na disku C:, a to aniž by něco stahovali.
Tento problém je způsoben chybou v programu „OneDrive Setup“ společnosti Microsoft, který zbytečně spotřebovává až 30 % výkonu procesoru a samovolně vytváří veliké soubory s názvem aria-debug-xxxxx.log (kde xxxxx je číslo), které stále rostou, dokud zcela nedojde místo na disku. Tyto soubory jsou umístěny ve složce „C:Users<Uživatel>AppDataLocalTemp“. Zajímavé je, že chyba se údajně vyskytuje jen u uživatelů, jejichž uživatelská složka má v názvu znaky s diakritikou (mohu potvrdit). Pro odstranění těchto souborů je třeba nejprve zakázat proces, který je vytváří, a poté vyčistit složku Temp. To samo o sobě však celý problém nevyřeší. Na internetu je mnoho postupů, které mají vést k odstranění problému, představím vám tedy ten postup, který jsem sám ověřil (jsem aktivním uživatelem služby OneDrive a byl jsem sám postižen) a který je považován uživateli za funkční.
Chcete-li službu OneDrive nadále používat:
Doufám, že vám tento postup pomůže a volné místo vám tak na disku bude docházet jen proto, že jej spotřebujete sami. Případné připomínky jsou vítány.