Web adaptech.cz používá cookies. Tuto funkcionalitu používá k základnímu fungování, sběru statistických informací (např. návštěvnost) a zároveň ke zjednodušení při práci se sociálními sítěmi. Nastavení ukládání cookies můžete kdykoliv změnit zde
Telefon:
+420 605 345 345
 

Novinky

(Čt 10. 6. 2021)

Tato verze, vydaná 1. června, se soustřeďuje na čtení textu, nechybí ale ani množství obecných vylepšení…

(Po 17. 5. 2021)

Společnost Adaptech s potěšením oznamuje, že je na světě další aktualizace softwaru telefonů Kapsys…

(St 5. 5. 2021)
Představíme vám a otestujeme několik nejpoužívanějších aplikací pro platformu iOS a jejich alternativy.
 

Sociálně

Problémy s Facebookem na telefonech Kapsys SmartVision 2

20. 4. 2021 | Tomáš Hromádka

V poslední době se řada uživatelů telefonů Kapsys SmartVision 2 může setkat s nefunkčností novějších verzí aplikace Facebook na těchto přístrojích.

Problém se projevuje tak, že se po spuštění aplikace zobrazí jen tlačítko „Hledat na Facebooku“ a dále se v aplikaci nelze se spuštěným odečítačem pohybovat. Telefon se neúměrně zpomalí a není možné s ním pracovat. Příčinou je odesílání mnoha požadavků na služby přístupnosti ze serverů Facebooku, které telefon zahltí a služba Kapsys Accessibility se zastaví, popř. restartuje.

Výrobce si je problému vědom a pracuje na jeho nápravě.

Pokud patříte k těm šťastnějším, kterým aplikace Facebook na telefonu Kapsys SmartVision 2 stále funguje, doporučujeme zakázání její aktualizace pomocí následujícího postupu:

  1. Otevřete aplikaci Obchod Play.
  2. Vyhledejte aplikaci Facebook.
  3. Klepněte na ni.
  4. Klepněte na tlačítko „Další možnosti“.
  5. Odškrtněte položku „Automatická aktualizace“, dokud ji budou servery Facebooku podporovat.

Shrnutí

Společnost Kapsys se stále snaží produkt SmartVision 2 vylepšovat, snad se jim tedy i tento problém podaří brzy vyřešit.

Zpět