Problémy s Facebookem na telefonech Kapsys SmartVision 2

20. 4. 2021 | Tým Adaptech | Témata: Kapsys Telefony

V poslední době se řada uživatelů telefonů Kapsys SmartVision 2 může setkat s nefunkčností novějších verzí aplikace Facebook na těchto přístrojích.

Problém se projevuje tak, že se po spuštění aplikace zobrazí jen tlačítko „Hledat na Facebooku“ a dále se v aplikaci nelze se spuštěným odečítačem pohybovat. Telefon se neúměrně zpomalí a není možné s ním pracovat. Příčinou je odesílání mnoha požadavků na služby přístupnosti ze serverů Facebooku, které telefon zahltí a služba Kapsys Accessibility se zastaví, popř. restartuje.

Výrobce si je problému vědom a pracuje na jeho nápravě.

Pokud patříte k těm šťastnějším, kterým aplikace Facebook na telefonu Kapsys SmartVision 2 stále funguje, doporučujeme zakázání její aktualizace pomocí následujícího postupu:

  1. Otevřete aplikaci Obchod Play.
  2. Vyhledejte aplikaci Facebook.
  3. Klepněte na ni.
  4. Klepněte na tlačítko „Další možnosti“.
  5. Odškrtněte položku „Automatická aktualizace“, dokud ji budou servery Facebooku podporovat.

Shrnutí

Společnost Kapsys se stále snaží produkt SmartVision 2 vylepšovat, snad se jim tedy i tento problém podaří brzy vyřešit.