Problémy s Facebookem na telefonech Kapsys SmartVision 2
20. 4. 2021 | Tým Adaptech | Témata: Kapsys Telefony
V poslední době se řada uživatelů telefonů Kapsys SmartVision 2 může setkat s nefunkčností novějších verzí aplikace Facebook na těchto přístrojích.
Problém se projevuje tak, že se po spuštění aplikace zobrazí jen tlačítko „Hledat na Facebooku“ a dále se v aplikaci nelze se spuštěným odečítačem pohybovat. Telefon se neúměrně zpomalí a není možné s ním pracovat. Příčinou je odesílání mnoha požadavků na služby přístupnosti ze serverů Facebooku, které telefon zahltí a služba Kapsys Accessibility se zastaví, popř. restartuje.
Výrobce si je problému vědom a pracuje na jeho nápravě.
Pokud patříte k těm šťastnějším, kterým aplikace Facebook na telefonu Kapsys SmartVision 2 stále funguje, doporučujeme zakázání její aktualizace pomocí následujícího postupu:
- Otevřete aplikaci Obchod Play.
- Vyhledejte aplikaci Facebook.
- Klepněte na ni.
- Klepněte na tlačítko „Další možnosti“.
- Odškrtněte položku „Automatická aktualizace“, dokud ji budou servery Facebooku podporovat.
Shrnutí
Společnost Kapsys se stále snaží produkt SmartVision 2 vylepšovat, snad se jim tedy i tento problém podaří brzy vyřešit.