Web adaptech.cz používá cookies. Tuto funkcionalitu používá k základnímu fungování, sběru statistických informací (např. návštěvnost) a zároveň ke zjednodušení při práci se sociálními sítěmi. Nastavení ukládání cookies můžete kdykoliv změnit zde
Telefon:
+420 222 980 011
+420 605 345 345
 

Novinky

(Ne 14. 7. 2019)
Dnes jsme spustili aktualizovaný konfigurátor počítačových pomůcek.
(St 10. 7. 2019)

Uživatelé klávesnice mohou nyní díky Dolphin produktům verze 18.03 vydané 9. července zachycovat a skenovat…

(Po 8. 7. 2019)

Rádi bychom vám tímto oznámili, že od aktuální vyšlé verze přebíráme zajištění slovenské lokalizace…

 

Sociálně

TIP: Jak uvolnit paměť


Platí pro produkty: Kapsys SmartVision I

Datum vydání: 19. 05. 2017

Řešení problémů s pamětí u telefonu Kapsys SmartVision I

Telefon SmartVision I má tři paměti:

  1. úložiště označované jako „vnitřní paměť“ o velikosti 503 MB
  2. úložiště označované jako „paměť telefonu“ o velikosti 2 GB
  3. paměťovou kartu SD

Pro optimální práci je třeba telefon nastavit následujícím způsobem:

  1. V menu „Nastavení“ > „Úložiště“ > „Upřednostňované umístění instalace“ zvolte „Paměť telefonu“.
  2. Poté opět v okně Úložiště u položky „Výchozí disk pro zápis“ vyberte možnost „Karta SD“.

Bohužel i když toto v telefonu nastavíte a aplikace by se tak měly ukládat do paměti telefonu, systém Android často ukládá data do vnitřní paměti. Proto se vám může stát, že při pokusu o instalaci nové aplikace z obchodu Play nebo při aktualizaci telefon zahlásí „Nedostatek paměti v zařízení“.

Naštěstí existuje způsob, jak téměř vše do paměti telefonu přesunout, a to následujícím postupem:

  1. Na hlavní obrazovce vyhledejte položku „Nastavení“.
  2. Zde zvolte položku „Aplikace“. Zobrazí se seznam všech vašich nainstalovaných aplikací a bude vybrána položka první aplikace.
  3. Otevřete položku aplikace, tlačítkem ŠIPKA DOLŮ přejděte na položku „Přesunout“ a tuto položku zvolte.
  4. Pokud telefon řekne „Přesunout do: paměť telefonu“, stiskněte tlačítko OK a většina dat dané aplikace se přesune.
  5. Pokud telefon řekne „Přesunout do: vnitřní paměť“, znamená to, že daná aplikace je již správně nainstalovaná v paměti telefonu. Vraťte se tedy zpět do seznamu aplikací.
  6. Stiskněte tlačítko ŠIPKA DOLŮ pro přechod na položku další aplikace a opakujte kroky 3 až 6, dokud nedojdete na poslední položku.

Jakmile je jednou aplikace přesunuta, budou se i její aktualizace instalovat do paměti telefonu a vy tak nebudete přicházet o místo v nevelké vnitřní paměti. Nepřesune se sice celá aplikace, ale její velká část ano. Kupříkladu u aplikace Skype dojde k poklesu využitého místa ve vnitřní paměti z 90 MB na cca 9 MB.

Tímto způsobem získáte v telefonu SmartVision opět dostatek místa na instalaci nových aplikací.

Zpět na seznam kurzů

Všechny kurzy a tipy (v angličtině)