Web adaptech.cz používá cookies. Tuto funkcionalitu používá k základnímu fungování, sběru statistických informací (např. návštěvnost) a zároveň ke zjednodušení při práci se sociálními sítěmi. Nastavení ukládání cookies můžete kdykoliv změnit zde
Telefon:
+420 222 980 011
+420 605 345 345
 

Novinky

(Čt 22. 11. 2018)

Předevčírem vydaná verze produktů Dolphin SuperNova a ScreenReader se soustřeďuje především na podporu…

(St 14. 11. 2018)

Včera společnost Microsoft vydala novou verzi operačního systému s názvem October 2018 Update. Proč…

 

Sociálně

TIP: Jak uvolnit paměť


Platí pro produkty: Kapsys SmartVision I

Datum vydání: 19. 05. 2017

Řešení problémů s pamětí u telefonu Kapsys SmartVision I

Telefon SmartVision I má tři paměti:

  1. úložiště označované jako „vnitřní paměť“ o velikosti 503 MB
  2. úložiště označované jako „paměť telefonu“ o velikosti 2 GB
  3. paměťovou kartu SD

Pro optimální práci je třeba telefon nastavit následujícím způsobem:

  1. V menu „Nastavení“ > „Úložiště“ > „Upřednostňované umístění instalace“ zvolte „Paměť telefonu“.
  2. Poté opět v okně Úložiště u položky „Výchozí disk pro zápis“ vyberte možnost „Karta SD“.

Bohužel i když toto v telefonu nastavíte a aplikace by se tak měly ukládat do paměti telefonu, systém Android často ukládá data do vnitřní paměti. Proto se vám může stát, že při pokusu o instalaci nové aplikace z obchodu Play nebo při aktualizaci telefon zahlásí „Nedostatek paměti v zařízení“.

Naštěstí existuje způsob, jak téměř vše do paměti telefonu přesunout, a to následujícím postupem:

  1. Na hlavní obrazovce vyhledejte položku „Nastavení“.
  2. Zde zvolte položku „Aplikace“. Zobrazí se seznam všech vašich nainstalovaných aplikací a bude vybrána položka první aplikace.
  3. Otevřete položku aplikace, tlačítkem ŠIPKA DOLŮ přejděte na položku „Přesunout“ a tuto položku zvolte.
  4. Pokud telefon řekne „Přesunout do: paměť telefonu“, stiskněte tlačítko OK a většina dat dané aplikace se přesune.
  5. Pokud telefon řekne „Přesunout do: vnitřní paměť“, znamená to, že daná aplikace je již správně nainstalovaná v paměti telefonu. Vraťte se tedy zpět do seznamu aplikací.
  6. Stiskněte tlačítko ŠIPKA DOLŮ pro přechod na položku další aplikace a opakujte kroky 3 až 6, dokud nedojdete na poslední položku.

Jakmile je jednou aplikace přesunuta, budou se i její aktualizace instalovat do paměti telefonu a vy tak nebudete přicházet o místo v nevelké vnitřní paměti. Nepřesune se sice celá aplikace, ale její velká část ano. Kupříkladu u aplikace Skype dojde k poklesu využitého místa ve vnitřní paměti z 90 MB na cca 9 MB.

Tímto způsobem získáte v telefonu SmartVision opět dostatek místa na instalaci nových aplikací.

Zpět na seznam kurzů

Všechny kurzy a tipy (v angličtině)