Základy práce s panelem nástrojů Rychlý přístup

Platí pro produkty: SuperNova Access Suite, SuperNova Magnifier, SuperNova Reader Magnifier, SuperNova Screen Reader

Datum vydání: 25. 06. 2013

Kapitola 3: Přidání položky na panel nástrojů Rychlý přístup

Položky lze v sadě Office přidávat na panel nástrojů Rychlý přístup několika různými způsoby. Jedním z oblíbených způsobů je použití kontextové nabídky.

Jak na to:

  1. Na Pásu karet vyhledejte položku, kterou chcete přidat na panel nástrojů Rychlý přístup.
  2. Stiskněte klávesy SHIFT + F10. Otevře se kontextová nabídka.
  3. Klávesou ŠIPKA DOLŮ přejděte na „Přidat na panel nástrojů Rychlý přístup“ a stiskněte klávesu ENTER. Aplikace sady Microsoft Office zavře nabídku a přidá položku na panel nástrojů Rychlý přístup.

Předchozí kapitola | Další kapitola

Seznam kapitol

  1. Úvod
  2. Co je panel nástrojů Rychlý přístup
  3. Právě čtete: Přidání položky na panel nástrojů Rychlý přístup
  4. Zobrazení seznamu položek na panelu nástrojů Rychlý přístup
  5. Otestujte své znalosti

Zpět na seznam kurzů

Všechny kurzy a tipy (v angličtině)